söndag 23 januari 2011

I'm back!

Rent teoretiskt i alla fall. Sen får vi se hur länge det håller i sig den här gången. Det har bara känts som det varit väldigt mycket det senaste och bloggen har varit klart bortprioriterad på grund av antingen tids-, ork- eller motivationsbrist. Jag tänker inte ge nån sammanfattning på den senaste tiden utan ni får helt enkelt ta mig där jag är idag. 

Så vart är jag idag?
Jo jag är placerad hemma i soffan, gick och la mig vid kl 6 i morse och vaknade pigg! kl 9. Efter en stunds misslyckade försök att somna om gick jag upp, startade en tvättmaskin och la mig på soffan. Där ligger jag alltså fortfarande. Känner mig ganska nöjd med det faktiskt, även om en viss rastlöshet redan börjar smyga sig på. Dags att leta fram lite frukost kanske. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar